۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: قریب به ۹ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در نوروز ۹۹ معدوم شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم‌سازی ۸ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف در طرح تشدید نظارت‌های نوروز ۹۸ در استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: قریب به ۹ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در نوروز ۹۹ معدوم شد.

.

.

.

معدوم سازی حدود ۹ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی

به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم‌سازی ۸ هزار و ۹۷۳ کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف در طرح تشدید نظارت‌های نوروز ۹۸ در استان خبر داد و گفت: ۲۲ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدالله بهمنش با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی در حوزه تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی در ایام نوروز سال جاری خبر داد و افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۶ فروردین ماه امسال ادامه داشت.

وی اضافه کرد: گروه‌های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور ساماندهی، تجهیز و برگزار شد.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به فعالیت ۲۰ گروه نظارتی در استان اشاره کرد و گفت: در مدت انجام این طرح ۳ هزار و ۶۸۵ مورد بازرسی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی انجام شده است.

وی تاکید کرد: الزام رعایت موارد دستورالعمل بهداشتی کنترل عوامل محیطی مقابله با کرونا ویروس به کشتارگاه‌های دام و طیور و نظارت بر اجرای ضوابط بهداشتی در مراکز عرضه و کشتارگاه‌های دام و طیور و همچنین ممنوع بودن قطعه بندی گوشت و مرغ در مراکز عرضه و ضدعفونی روزانه این مراکز از دیگر اقدامات این اداره کل در این مدت است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در مدت اجرای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز با ۲۳ خودروی عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی به صورت غیرمجاز برخورد قانونی شده و ۳ هزار و ۸۴۰  ساعت نیز فعالیت انجام شده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.