۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

توزیع  ۲هزارعدد ماسک توسط گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) پاتاوه از جمله اقدامات امروز این گروه جهادی درشهر پاتاوه بود. . . . به گزارش پیوارنیوز، ازهمان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا  یکی از اقشاری که پای کار مبارزه با این ویروس منحوس بود جهادگران بی مزد و ادعایی بودند که از […]

ارسال توسط :
پ
پ

توزیع  ۲هزارعدد ماسک توسط گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) پاتاوه از جمله اقدامات امروز این گروه جهادی درشهر پاتاوه بود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، ازهمان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا  یکی از اقشاری که پای کار مبارزه با این ویروس منحوس بود جهادگران بی مزد و ادعایی بودند که از ضد عفونی کردن  مساجد، مدارس،ادارات و معابر عمومی گرفته تا تهیه وتوزیع ماسک برای خدمت به مردم دریغ نکردند.

 اقشار مختلف درشهر پاتاوه با شیوع ویروس کرونا و ضرورت مقابله با آن، هر کدام به نحوی در برابر این ویروس ایستاده اند تا دلگرمی و امید به جامعه را انتقال دهند و در این بین گروه های جهادی مردمی با اقدامات خودجوش و مخلصانه پا به میدان گذاشتند تابه مردم عشق را هدیه کنند.

حمیدپسنده مسئول گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) پاتاوه گفت: 

جهادگران آتش به اختیار بسیج سازندگی که در همه شرایط و بحران‌ها در کنار مردم بوده اند حالا همچون بحران‌های دیگری، امروز در بحث توزیع ماسک نیز با آمادگی کامل پا به عرصه مقابله و کنترل ویروس کرونا و ریشه‌کن کردن آن گذاشتند و باحمایت سپاه فتح استان ۲ هزار عدد ماسک درمیان خانواده های نیازمند توزیع کردند.

        

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.