۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

  رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه سارق احشام در حین سرقت خبر داد. . . . به گزارش پیوارنیوز،رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: گزارش های مبنی بر سرقت های پی در پی احشام در محورهای مواصلاتی استان و استان های همجوار به پلیس آگاهی استان ارسال شد.   سرهنگ سعید بالش […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه سارق احشام در حین سرقت خبر داد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: گزارش های مبنی بر سرقت های پی در پی احشام در محورهای مواصلاتی استان و استان های همجوار به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

 
سرهنگ سعید بالش زر با بیان اینکه با تلاش و کوشش شبانه روزی ماموران سارقان احشام شناسایی شدند افزود: سارقان با دو دستگاه خودروی سواری حامل احشام مسروقه از مسیر اصفهان به سمت بابامیدان در حرکت بودند، که در حوالی روستای دشتروم به آنان دستور توقف داده شد ولی سارقان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند.

وی گفت: پس از تعقیب و مورد هدف قراردادن لاستیک خودرو‌های حامل احشام مسروقه، هر دو دستگاه خودرو متوقف و سه نفر سارق دستگیر شدند.

سرهنگ سعید بالشزر با بیان اینکه تعداد ۱۴ رأس احشام از خودرو‌ها کشف و به همراه متهمان به پلیس اگاهی ارجاع داده شدند اضافه کرد: متعاقب آن چند گروه از ماموران پلیس آگاهی با تلاش و گشت چند ساعته در ارتفاعات مشرف بر روستای دلی بجک دشتروم، تعداد ۳۱ راس احشام مسروقه را که در دامنه ارتفاعات مخفی کرده بودند کشف و به پلیس اگاهی تحویل دادند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.