۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

بچه‌ها باید از طریق اپلیکیشن شاد درس بخوانند اما این یعنی موبایل هوشمند. تجربیات دردناک یک فروشنده موبایل را درپیوارنیوز بخوانید. . . .      پیوارنیوز، خلاصه ای ازحرفهای درناک یک موبایل فروش، پدرانی که جهت خرید موبایل هوشمند برای فرزندانشان می‌آیند را منشتر کرده است. دانش‌آموزان باید از طریق اپلیکیشن شاد درس بخوانند و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بچه‌ها باید از طریق اپلیکیشن شاد درس بخوانند اما این یعنی موبایل هوشمند. تجربیات دردناک یک فروشنده موبایل را درپیوارنیوز بخوانید.

.

.

.

 

 

دست رنج كار

 پیوارنیوز، خلاصه ای ازحرفهای درناک یک موبایل فروش، پدرانی که جهت خرید موبایل هوشمند برای فرزندانشان می‌آیند را منشتر کرده است.

دانش‌آموزان باید از طریق اپلیکیشن شاد درس بخوانند و این کار نیازمند رایانه، لپتاپ یا موبایل هوشمند است.

اینجانب مالک فروشگاه تلفن همراه می باشم که سه روزی است با اجازه ستاد مبارزه با کرونا مغازه خود را باز نموده ام و در این چند روز با صحنه های مواجه شده ام که واقعا انسان را به گریه وا می دارد. 

پدرانی که با یک گوشی قدیمی اندروید با ورژن پایین به مغازه می آیندکه به دلیل قدیمی بودن نسخه اندروید قادر به نصب شاد (اپلکیشن آموزش از راه دوره آموزش و پرورش) نیستند و ورژن گوشی نیز قابل ارتقا نمی باشد.
 
پدرانی که با یک گوشی خراب جهت تعمیر مراجعه ولی متاسفانه گوشی قابل استفاده نبوده و حتی در صورت تعمیر هم ، بخاطر قدیمی بودن قابلیت نصب برنامه شاد را ندارد.

و یا پدرانی که همراه فرزند خود جهت خرید ارزانترین گوشی اندروید جهت استفاده از برنامه شاد مراجعه می کنند که پس از شنیدن قیمت ها شرمگین از فرزند خود مغازه را ترک می کنند.
 
ای کاش وزارت ومسئولان آموزش و پرورش بجای واژه شاد از یک واژه دیگری برای اپلکیشن خود استفاده می‌نمود تا حداقل اسم و واژه شاد معنی خود را برای خانواده‌ها از دست ندهد.

انتهای‌پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.