۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی از روستاهای گنجه ای کهنه، جدول غوره مختار  و مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی یاسوج بازدید کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، فرماندار بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، مدیرکل راهداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل میراث […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی از روستاهای گنجه ای کهنه، جدول غوره مختار  و مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی یاسوج بازدید کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، فرماندار بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، مدیرکل راهداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان عزیز فیلی را در این بازدیدها همراهی کردند.

فیلی در بازدید از مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی باقری با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد، اظهار داشت: تا کنون یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان تسهیلات به این پروژه پرداخت شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: در خرداد ماه امسال و با حضور یک مقام کشوری این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تفریحی ورزشی آزادی در زیربنای چهارده هزار و ۸۵۰ متر مربع بنا شده است، عنوان کرد: این مجتمع به عنوان بزرگ ترین مجتمع جنوب کشور خواهد بود.

فیلی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال ۱۶۰ نفر ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه کار بزرگی در استان است، عنوان کرد: مجموعه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با سرمایه گذار طرح، همکاری لازم را داشته باشند.

فیلی همچنین از ۲ روستای شهرستان بویراحمد نیز بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدیدها در خصوص مشکلات روستای جدول غوره مختار، گفت: پیشنهاد می شود با توجه به سرانه جمعیت، طرح هادی این روستا بازنگری شود.   

فیلی با اشاره به مشکل آب شرب مردم روستا و سایر مشکلات مطرح شده، گفت: مقرر شد در نشست های تخصصی جهت رفع این مشکلات اقدام شود.

وی همچنین در بازدید میدانی و در جمع مردم روستای گنجه ای کهنه، ابراز کرد: مشکلات مربوط به بهسازی معابر، جمع آوری زباله و آب شرب این منطقه  در نشست تخصصی و با حضور دستگاه های اجرایی بررسی و تصمیمات لازم گرفته می شود.

فیلی بیان کرد: حوزه روستایی استانداری و فرمانداری نسبت به تامین ماشین آلات لازم برای رفع مشکل حمل زباله مردم روستا اقدامات لازم را انجام دهند و مدیرکل راهداری نیز برای تسطیح راه های این روستا کمک کند.

          

 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.