امضای یک تفاهم نامه ویژه میان پارک علم و فناوری و شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
پارک علم و فناوری و شرکت پست استان کهگیلویه و بویراحمد با امضای یک تفاهم نامه، همکاری های مشترک خود را آغاز کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، معاون پارک علم و فناوری استان در این باره گفت:ظرفیت قابل توجهی در خصوص تقویت و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی در پارک علم و فناوری وجود دارد که می‌توان با همگرایی و تعامل با سازمان ها و ارگان های همسو به نتایج قابل قبولی دست یافت.

وی افزود : شیوع بیماری کرونا و گرایش مردم به خریدهای اینترنتی، ارائه خدمات پستی  را بهبود بخشیده است.

دکتر علی طیبی استفاده از زیرساخت ها و امکانات شرکت پست را عامل مهمی در جهت کیفی تر کردن خدمات فروش اینترنتی دانست و اظهار داشت:به زودی فصل جدیدی از همکاری های مشترک آغاز خواهد شد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه پارک شناسایی و ارزیابی شرکت های نوپا و استارتاپی فعال در حوزه کسب و کار الکترونیک با شرایط مورد نظر شرکت ملی پست و نظارت و پایش عملکرد آنها مطابق اهداف ترسیم شده  این شرکت  و در صورت نیاز ارایه آموزش‌های مورد نظر آنها را متعهد شده است.

وی ادامه داد: تلاش برای راه اندازی ساز و کار تجارت الکترونیک بین الملل، ایجاد تمهیدات لازم برای الزام به دریافت وجوه به صورت الکترونیکی، انتخاب شرکتهای با محصولات بومی و استراتژیک استانی در اولویت الزام به استفاده از زیرساختهای موجود شرکت پست، ایجاد مکانیسم‌های قطع ارتباط با شرکت هایی که در زمان مقرر قادر به تحقق اهداف شرکت ملی پست نیستند از دیگر تعهداتی است که پارک در این تفاهم نامه به عهده گرفته است.

طیبی ادامه داد مدت اعتبار این تفاهم‌نامه از زمان امضا و مبادله ۵ سال است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.