پیام تسلیت رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد در پی درگذشت مدیر کل امور عشایر استان
۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد با ارسالی پیامی مرگ مظلومانه مهندس بهمن آزادی مدیرکل امور عشایر استان به همراه همسر و دو فرزندش را تسلیت گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، متن پیام تسلیت اسماعیل رضایی نیک به شرح زیراست؛

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی و اندوهبار خادم عشایر ، مدیری دلسوز و فداکار، مردتلاشگر وبی ادعا واسطوره اخلاق وعمل ومردمداری، همکار گرامی، ‌مهندس “بهمن آزادی”  مدیرکل فقید امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد وهمسر و فرزندان دلبندش که در حادثه رانندگی به لقاء الله پیوستند ، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.
بی شک نام و خاطره ی این بزرگ مرد که بی ادعا و با کمال خوشرویی ، به محرومترین قشر جامعه  یعنی عشایر سرافراز استان ، خدمت نموده در قلب و حافظه ی مردمان فهیم این دیار ، ماندگار خواهد بود.
زنده یاد آزادی برای بهبود وضعیت عشایر استان از هیچ کوششی دریغ ننموده و خالصانه و خاضعانه به همراه همکاران خدومش در تامین وضعیت بهداشتی و معیشتی جامعه عشایری باقیات و صالحات از خود بجای گذاشتند.

زنده یاد مهندس آزادی که در بین جوامع عشایری استان از محبوبیت خاصی برخوردار بود  با خدمت صادقانه به جامعه عشایری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس ،پله های ترقی را طی کرد و در آخرین پیشنهاد ،خدمت به عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد را در قامت مدیرکلی امور عشایر پذیرفت

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی دردناک را به مردم شریف استان خاصه جامعه عشایری ، همکاران زحمت کش و سخت کوش اداره کل امور عشایر استان وبستگانش تسلیت و برای تنها فرزند بازمانده اش صبر وبردباری و اجر جزیل خواستارم و برای آن عزیز سفر کرده و همسر و فرزندانش رحمت واسعه را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
اسماعیل رضایی نیک
رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.