آخرین آمارمبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد/ شمار قربانیان به ۲۰ نفر رسید
۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید 19 در استان به 20 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متاسفانه بر اثر کرونا در مركز بهداشتي درماني  شهداي دولت آباد، بيمارستان شهيد جليل ياسوج جان باخت. 
ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز، دکتر پرویز یزدانپناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سالجاری، ۹ بيمار كرونايي در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۲۳۳ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: از ۱۱۵ جواب دریافت شده از آزمايشگاه های سلولی مولكولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت  و موارد بستري نیز همچون  روزهای گذشته در حال افزایش است.

دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري هوشمند، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر ،هرمزگان  و فارس که در وضعیت قرمز  يا هشدارقرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.