آزمون استخدامی مشمولان سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با رعایت دستورالعملهای بهداشتی ۲۰تیر برگزار می شود
۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۰تیر۹۹ از ساعت۹صبح آغاز وبه مدت ۱۲۰ دقیقه برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای برگزاری این آزمون که همزمان با آزمون ثبت اسناد واملاک کشور وصنایع شیر انجام می شود دستورالعملهای بهداشتی انجام می شود.

سیدمحمد قائم کاظمی بیدک در نشست هماهنگی برگزاری آزمون با مسئولان نهضت سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکمیل فرم خودارزیابی سلامت ، غربالگری وتب سنجی در ورودی برای مشکوکهای احتمالی به بیماری کرونا- استفاده از ماسک-ضدعفونی کردن محیط آزمون-رعایت بهداشت در تحویل ودریافت سئوالات ورعایت فاصله اجتماعی از موارد مهم در برگزاری این آزمون است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی هم گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۰تیر۹۹ از ساعت۹صبح آغاز وبه مدت۱۲۰دقیقه برگزار می شود.

محمدجعفر رستمی گفت: فعالیت باجه رفع نقص در روز آزمون نیز برای داوطلبان دایر است.
وی گفت: آزمون در۳سالن دانشکده علوم انسانی-کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار می شود.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش  کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین نشست گفت: در این آزمون ۴۸۳نفر از مشمولان با سابقه فعالیت حداقل۲دوره بین سالهای ۷۹تا۹۲وفعالیت کنونی در سوادآموزی شامل ۳۳۹زن و۱۴۴مرد شرکت می کنند.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی آزمون نمره منفی ندارد وپاسخگویی به ۵۰درصد سئوالات نمره قبولی است ونتایج تا نیمه دوم مرداد اعلام می شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.