۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

طرح توانمندسازی اعتلاء بسیج فرهنگیان  در 200 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. به گزارش پیوارنیوز/ فرمانده سپاه فتح استان اظهار کرد: وظیفه پاسداران و معلمان انقلاب اسلامی تبیین راهبردهای فرهنگ ناب اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم دشمن در حوزه فرهنگ است. سردار حمید خرمدل گفت: گام دوم انقلاب مستلزم نیروهای جهادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

طرح توانمندسازی اعتلاء بسیج فرهنگیان  در 200 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش پیوارنیوز/ فرمانده سپاه فتح استان اظهار کرد: وظیفه پاسداران و معلمان انقلاب اسلامی تبیین راهبردهای فرهنگ ناب اسلامی در بخش‌های مختلف فرهنگیان و دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم دشمن در حوزه فرهنگ است.

سردار حمید خرمدل گفت: گام دوم انقلاب مستلزم نیروهای جهادی وفعالیت مجاهدانه با الگوپذیری از فرهنگ ناب اسلامی و رفتار الگوهای برتر است.

وی گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن-شناخت آسیبهای مختلف اجتماعی با حضور نیروهای جهادی-مؤثر و کارآمد است.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: امروزه دشمنان نظام گروه سنی نوجوان وجوان کشور را نشانه گرفته و فرهنگیان در مدارس نقش اساسی در مقابله با این آسیبها برعهده دارند.

وی گفت: اجرای طرح اعتلاء فرصت مناسب و ارزشمندی برای استفاده از ظرفیت مدرسه-خانواده-مدیر و معلم در تبیین برنامه‌ها و فرهنگسازی مقابله با آسیب‌ها و چالش‌هاست.

مسئول بازرسی سازمان بسیج فرهنگیان کشور نیز گفت: این طرح با هدف ایجاد شبکه فرهنگیان متعهد وانقلابی برای کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی وکمک به توسعه و کیفی طرح شهید بهنام محمدی اجرا می شود.

سرهنگ رضا سلیمانی پور گفت: این طرح به استناد راهبردهای 11و13سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در ارتقاء معرفت وبصرت برای رشد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج فرهنگیان در طرح اعتلای بسیج فرهنگیان خدمات‌رسانی به مردم با محوریت مساجد است.

مسئول بازرسی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت:مدارس آسیب پذیر که چالش‌های فرهنگی –اقتصادی-سیاسی دارند شناسایی شده و تیم‌های اجرای طرح در این مدارس تشکیل می‌شوند.

وی گفت: تیم مدارس برای اجرای طرح شامل مدیر-معاون پرورشی-معلم تراز انقلاب-نماینده انجمن اولیا و مربیان و مسؤول بسیج دانش‌آموزی است.

مسؤول بسیج فرهنگیان استان گفت: این طرح با حضور مدیران و شورای کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان اجرا می‌شود.

سرهنگ جاماسب بهمنیار گفت: این طرح بستری برای استفاده از ظرفیت بزرگ جامعه فرهنگیان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح در100 مدرسه ابتدایی،50مدرسه متوسطه اول و50مدرسه متوسطه دوم در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.

هادی زارع‌پور گفت: این طرح با هدف برنامه ریزی منسجم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن و با محوریت شبکه معلم آینده ساز در20درصد مدارس پرجمعیت استان اجرا می‌شود.

وی گفت: تیم های 5 نفره در مدارس مجری طرح تشکیل و فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حوزه فرهنگ مهمترین هدف دشمنان برای تخریب است و معلمان برای مقابله با جنگ نرم دشمن نقش اساسی برعهده دارند.

وی گفت: امروزه باید نسلی را تربیت کنیم که مقابله با این آسیبها برای آنها به یک باور درونی تبدیل شود.

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.