دیدار و تجلیل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از خانواده شهدا / سردار خرم دل: پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
فرمانده سپاه فتح به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول نیروی انسانی و مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح استان با خانواده شهدا دیدار و از نزدیک مشکلات، نیازها و خواسته های این خانواده های عظیم الشان را بررسی کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح به همراه حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ پاسدار سیروس باستی معاون نیروی انسانی سپاه فتح و سرهنگ دوم پاسدار حشمت اله عطایی نژاد مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح با خانواده شهید مفقودالاثر سید فضل اله خوید و خانواده شهید سید بهمن خشاوه دیدار و از آنها تجلیل کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند،گفت: وظیفه همگانی ملت ایران توجه به خانواده معظم شهدا است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل افزود: خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

وی بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می کند، قطعا در پیشگاه الهی دارای اجری عظیم خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در هر وضعیتی نباید از خانواده شهدا مخصوصا پدران و مادران شهدای عزیز که در ایام پیری به سر میبرند، غافل ماند.

در ایام شیوع بیماری کرونا به خانواده معظم شهدا بسته بهداشتی از طرف سپاه فتح استان ارائه شد.

گفتنی است، شهید مفقودالاثر سید فضل اله خوید با عضویت بسیجی در عملیات کربلای ۴ و شهید سید بهمن خشاوه با عضویت پاسدار در عملیات پدخندق در تیرماه سال ۶۴ به درجه رفیع شهادت رسیدند.

چشم انتظاری بی بی رباب مادر شهید خوید برای بازگشت پیکر مطهر فرزندش به استان کهگیلویه و بویراحمد زبانزد عام و خاص است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.