مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا نمره قبولی گرفتند/ خبرنگاران با نقد سازنده استان را در مسیر پیشرفت یاری کنند
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود خبرنگاران با نقد سازنده در راستای پیشرفت و توسعه این استان گام بردارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوار نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود خبرنگاران با نقد سازنده در راستای پیشرفت و توسعه این استان گام بردارند.

احد جمالی در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای کرونا ضمن گرامیداشت سالروز رویداد مباهله و روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران استان در انعکاس رویدادها و اطلاع رسانی به مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همواره پیشگام و فعال بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرافت و قداست قلم و مسئولیت اهل قلم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید شرافت قلم را پاس بدارند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از رسانه های استان همواره قداست قلم در پیام های آنان مشهود و رعایت می شود، بیان کرد: خبرنگاران استان انگیزه بسیار قوی در راستای ایفای رسالت خود بر عهده دارند.

جمالی تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه بیان نقد سازنده در راستای اصلاح و توسعه است.

وی با بیان اینکه امکان اشتباه برای هر مسئولی وجود دارد، گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه در این راستا به جای تخریب افراد، هشدار دهند تا معایب برطرف شود.

جمالی ابراز کرد: امید است انتشار برخی مطالب از روی جهل به قانون باشد و ما هرگز علاقه ای به امنیتی شدن فضا نداریم.

معاون استاندار با بیان اینکه خدمات و نظرات صادقانه را می بینیم و می شنویم، ابراز کرد: می طلبد اگر خبری به دست اصحاب رسانه می رسد که در انتشار آن اطلاعاتشان ناقص است ابتدا آن را آنالیز کرده و جهت رفع ابهام با ما به گفتگو بنشینند.

وی افزود: ممکن است اخبار ناقص بوده و آنالیز نشده که انتشار چنین خبرهایی امکان دارد که در سطح جامعه تنش هایی ایجاد کند.

جمالی با بیان اینکه کرونا تغییر ناخواسته ای در استان ایجاد کرد، عنوان کرد: هنر مدیران و اصحاب رسانه در این دوران قابل تقدیر است.

وی نمره خوبی به رسانه های استان در پوشش اخبار داد و افزود: رسانه های استان در سطح استان و ملی حرف برای گفتن دارند.

جمالی خطاب به اصحاب رسانه، گفت: امید است در راستای رسالت و مسئولیتی که انتخاب کردید همچون گذشته با جسارت و ظرافت گام بردارید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد اهداف حوزه رسانه و ترقی این قشر آمادگی هرگونه کمکی را داریم و گوش ما برای رفع مشکلات اصحاب رسانه شنوا است.

گفتنی است در این آئین که به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور مدیرکل ارشاد استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس بسیج رسانه و تعدادی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد از ۸ نفر به نمایندگی از ۱۵ برگزیده جشنواره رسانه ای کرونا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.