اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی در کهگیلویه و بویراحمد به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
در اقدامی خداپسندانه: در اقدامی خداپسندانه خانواده دانش آموز ابوالفضل دسترنج از اهالی شهر مادوان در بویراحمد اعضای بدن وی را که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهداءکردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دسترنج پدر این دانش آموز گفت : با وجود آنکه گل باغ زندگیم به صاحب اصلیش مراجعت کرد و غم وجودم را فرا گرفته ولی با خشنود شدن چند بیمار نیازمند خرسند شدم.
سیمین دخت طاهری مادر مرحوم نیز گفت: فرزندم دستش از دنیا قطع شده بود و تنها ماندگاری این کار خداپسندانه برای آن عزیز از دست رفته می ماند و راضی به رضایت حق تعالی هستیم
رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج و  شیراز کبد و دو کلیه این جوان ۱۷ ساله از بدنش جدا و برای اهدا به بیماران نیازمندبه بیمارستان بوعلی سینای شیراز انتقال یافت.
سید سینا سعیدی سوق: گفت این مورد ششمین مورد  در سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد است.
در پی اهداء عضو دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان مادوان یاسوج هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان پیام تسلیت و تقدیر برای خانواده ایشان صادر کرد.
متن پیام تسلیت هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پی اقدام خداپسندانه خانواده دسترنج به شرح زیر است.
((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))
(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)سوره مائده آیه ۳۲
خانواده محترم دسترنج
در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند. بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد.خانواده محترم دسترنج با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن فرزند عزیزشان ابوالفضل دسترنج را به بیماران نیازمند اهدا کردند .
از دست دادن فرزند عزیز و جگر گوشه وجودمان غم جانکاه برای خانواده محترم و بستگان –همکلاسان –همکاران و دانش آموزان عزیز بویژه مردم شریف شهرستان بویراحمد و همکاران و دانش آموزان پایه یازدهم  دبیرستان مادوان یاسوج است.
با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم دسترنج تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.