۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

  فیلم کوتاه مهتک از کهگیلویه و بویراحمد به سومین جشنواره ملی پاسارگاد راه یافت. به  گزارش پیوارنیوز، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان از راه یابی فیلم کوتاه مهتک به سومین جشنواره سراسری فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد خبر داد. اکبر آیین افزود: فیلم کوتاه مهتک به کارگردانی سعید کریمی و از تولیدات واحد هنر‌های تصویری […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

فیلم کوتاه مهتک از کهگیلویه و بویراحمد به سومین جشنواره ملی پاسارگاد راه یافت.

به  گزارش پیوارنیوز، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان از راه یابی فیلم کوتاه مهتک به سومین جشنواره سراسری فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد خبر داد.
اکبر آیین افزود: فیلم کوتاه مهتک به کارگردانی سعید کریمی و از تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان توانست به مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد راه یابد.
آقای آیین با اشاره به جزئیات فیلم، بیان کرد: این فیلم که پیش از این هم در جشنواره فیلم ۱۰۰ حضور داشت، با رویکردی اجتماعی به موضوع گهواره و به فراموشی سپردن آن می‌پردازد.
وی افزود: از بین ۴۲۰ اثر که شایسته حضور در مرحله داوری این جشنواره شناخته شده بودند، در نهایت ۶۷ اثر متشکل از فیلم و ایده برای داوری نهایی برگزیده شدند.
بنا به این گزارش، سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد با محور‌های مسئولیت‌های اجتماعی شامل تکریم خانواده، حفظ منابع‌طبیعی،محیط زیست، اهداء عضو، همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی از سوی بانک پاسارگاد و با هدف شناسایی استعداد‌ها و جلب افکار عمومی با محور‌های تعیین شده برگزار می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.