کلنگ احداث مجموعه ورزشی ساحلی شهرستان بویراحمد به زمین زده شد
۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
با حضور ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،فیلی معاونت عمرانی استانداری کلنگ احداث مجموعه ورزشی ساحلی شهرستان بویراحمد به زمین زده شد .
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، با حضور ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،فیلی معاونت عمرانی استانداری ،افتخاری عضو اجرایی کمیته ملی المپیک کشور ،علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ،کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ،معاونین و مسئولین اداره کل ،روسای هیات های استانی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث مجموعه ورزشی ساحلی شهرستان بویراحمد به زمین زده شد .

 

.        

 

درآیین کلنگ زنی این پروژه، ایرج رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: این وزارت نگاه ویژه ای به مقوله ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و در این راستا اعتبارات خوبی نیز برای توسعه ورزش این خطه در نظرگرفته است.

رحمانی مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کلنگ زنی مجموعه ورزشی ساحلی شهرستان بویراحمد افزود: این پروژه در دو فاز اول و دوم اجرا می شود که مجموع اعتبارتخصیص داده شده برای فاز اول آن یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت است.

.        

رحمانی اعتبار فاز دوم این مجموعه ورزشی را یک میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: کلیه اعتبار تخصیص داده شده در هر دو فاز این پروژه در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

روشنفکر،نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون در مراسم کلنگ زنی این مجموعه ورزشی با بیان اینکه یکی از عوامل تربیتی و اصلاح جوانان در شاکله رفتاری، روحی و روانی جوانان میادین ورزشی است گفت: آموزش و پرورش لازمه رشد، ترقی و تکامل انسان ها است که در حوزه پرورش نیز، ورزش در سلامت روح و جسم جوانان نقش بسزایی دارد زیرا ورزش از درمان های اصلاح نفس است.

وی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و در اولین جلسه ایشان با وزارت نفت موضوع مشکلات و نیازهای حوزه ورزشی بررسی شده که بزودی اعتبارات آن در اختیار اداره کل قرار می گیرد.

علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این آیین ضمن خوشامد گویی به مدعوین و با تشکر و قدردانی از زحمات نمایندگان استان، استانداری و مسوولین در پیگیری مشکلات و نیازمندی های ورزشی استان گفت: امروز به مناسبت هفته دولت در شهرستان بویراحمد نیز همزمان با ۲۵ استان کشور ، یک پروژه چمن مصنوعی و یک سالن چند منظوره ورزشی افتتاح و یک پرژه کلنگ زنی شد.

وی افزود : امروز فاز اول پروژه ورزشی ساحلی با عنوان پیست سلامت با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که اجرای فاز دوم آن نیز با پیش بینی اعتبار لازم و موافقت استانداری در دستور کار قرار گرف

در این مجموعه ورزشی ده هکتاری رشته های اسکیت ،کارتینگ ،گلف ،قایقرانی ،تنیس خاکی ،دوچرخه سواری ،پیست جاده سلامت ،ورزش های ساحلی وچمن مصنوعی احداث می شود.

برای تکمیل این پروژه ورزشی به ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.