تغییر وضعیت گچساران از قرمز به نارنجی/ بویراحمد در وضعیت هشداربیماری کرونا
۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در چهارمین روز از شهریورماه، ۲۱۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۸۲ نفر مبتلای قطعی هستند  و ۱۲ بيمار كرونايي در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۰۷۶ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه افزود: امروز ۲۰۵ نمونه از آزمايشگاه سلولي مولكولي ياسوج دریافت شد كه بيشترين درصد موارد مثبت در طي چند ماه گذشته  بود  و بيشترين موارد  مثبت در شهرستانهاي بويراحمد ۶۲ درصد و كهگيلويه ۳۴ درصد می باشد .

وی یادآور شد: خوشبختانه شهرستان گچساران از قرمزبه نارنجی تغيير وضعيت داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهمیت رعایت فاصله اجتماعی، خاطرنشان کرد: به‌طورکلی هر چه تعامل ما با دیگران از فاصله نزدیک‌تر و در مدت‌زمان طولانی‌تری رخ دهد احتمال انتقال کووید ۱۹ بیشتر می شود.

وی در خصوص طبخ و توزیع غذا و نذورات در این ایام گفت: به تمامی هموطنان  و هیات ها توصیه می شود به جای طبخ غذا ٫توزیع ماسک و مواد ضدعفونی را  به صورت نذری انجام دهند و یا  ارائه بسته‌های مواد غذاییِ خشک به نیازمندان در دستور کار قرار دهند.

هموطنان عزیز می توانند در صورت هر گونه شکایات و یا انتقاد در زمینه اجرای دستورالعمل های بهداشتی، از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.