کمک چهار میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و 261 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۵۸۱ نفر از ایتام و ۲۷۷۵ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند، گفت: در حال حاضر ۲۹۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد -۶۰ یتیم و ۲۳۰ فرزند محسنین- بدون حامی هستند.
مبشری با اشاره به اینکه ۵۱۴۸ حامی نیکوکار در سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: بیش از ۷۰ درصد حامیان ایتام کهگیلویه و بویراحمد خارج از استان و غیربومی هستند که در این خصوص از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، یاریگر ما در کمیته امداد باشند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* و یا با مراجعه به کمیته امداد و ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.