افتتاح کارگاه تولید ماسک در یاسوج+عکس
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کارگاه تولید ماسک در یاسوج به بهره برداری رسید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛صبح امروز با حضور استاندار، فرماندار بویراحمد معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کارگاه تولید ماسک شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج افتتاح شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این کارگاه گفت: این کارگاه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.
کلانتری با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی استان تامین مواد ضدعفونی، ژل و ماسک بود افزود: با راه اندازی این کارگاه که دارای استانداردهای لازم نیز است، دغدغه های ما در این حوزه برطرف شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های منسجم باید امکان سه شیفته شدن این کارگاه فراهم شود.
رئیس پارک علم وفناوری کهگیلویه وبویراحمد  هم در آیین راه اندازی این کارگاه تولیدی گفت: این کارگاه در دوشیفت کاری روزانه پنج هزار ماسک تولید می‌کند.

سیدشمس الدین هاشمی افزود: درصورتی که این کارگاه در سه شیفت کاری فعالیت کند تولید ماسک در این کارگاه به هشت هزار ماسک در روز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون ده نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند که در صورت سه شیفت شدن این تعداد به ۱۵ نفر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه قیمت ماسک‌های تولیدی بر اساس نرخ مصوب به بازار عرضه می‌شود بیان کرد: هزینه راه اندازی این کارگاه ۲۰۰میلیون تومان و مواد اولیه این کارگاه با هزینه ۷میلیون تومان خریداری شد.

رئیس پارک علم وفناوری استان گفت: ماسک‌های تولیدی این کارگاه از پارچه‌های استاندارد تولید داخلی و از نوع اسپان باند،از پارچه‌های استاندارد تولید داخلی و از نوع اسپان باند، ملت بلون، نانو و sms هستند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.