دستگیری قاتل فراری و همدستش در باشت
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۴۶
قاتل فراری و همدستش با تلاش پلیس آگاهی باشت شناسایی و دستگیر شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز؛ با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

رئیس کل دادگستری استان گفت:در تاریخ نوزدهم شهریورماه ۹۹ بین ساعت ۴ تا ۵ صبح شخصی  به‌نام  محسن زارعی در شهرستان باشت به قتل رسید با تحقیقات انجام شده از بستگان مقتول و بازداشت سه نفر  نهایتاً در تاریخ بیست وششم شهریور  یک نفر به مباشرت در قتل و دو نفر به عنوان معاون در قتل که در بازداشت به سر می بردند به جرایم خود اقرار نمودند.

حسن نگین تاجی در حاشیه این اعلام این خبر گفت: وقوع جرائم به ویژه جرائم خشن، دلایل و علت های مختلفی دارد. علل فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی، اقتصادی و  ضعف عقاید مذهبی در وقوع یک جرم موثرند اما به‌طورکلی آستانه تحمل مردم در مناطقی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ موقعیت سوق الجیشی و جغرافیایی  پایین است.

وی ادامه داد: ین ویژگی و وجود سنت های غلط و در اختیار داشتن سلاح در خانواده ها مسیر وقوع  جرایم خشن و سالب حیات مانند قتل را در استان ما تسهیل می‌کند،لذا لازم است که خانواده‌ها در خصوص فرهنگ استفاده از سلاح دقت بیشتری نمایند و تا می توانند از داشتن سلاح در خانه پرهیز نمایند.

وی افزود دستگاه قضایی استان با همکاری و مشارکت اعضای محترم شورای تامین مصمم و قاطع در برخورد با مظاهر ناامنی است.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت ضمن تایید این قتل گفت: مقارن ساعت ۴ صبح فردی به هویت نامعلوم با شلیک اسلحه به جوانی که در منزل خود در خواب بود شلیک و وی را به قتل رساند و متواری شد.
سرهنگ اکبر انصاری گفت تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
لازم به ذکر است مقتول از طایفه گشین،متاهل و ۳۴ ساله دارای دو فرزند پسرودختر می باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.