۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

   ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد ریال در دومین روز از دهه فجر با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران اجرایی استان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.   . . . به گزارش پیوارنیوز ،استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد ریال در دومین روز از دهه فجر با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران اجرایی استان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز ،استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۱۴ طرح عمرانی افتتاحی و ۵۲ میلیارد ریال برای ۹ طرح کلنگ زنی شهرستان دنا هزینه شده است.
امروز همچنین ۵ طرح اقتصادی شهرستان دنا با اشتغالزایی ۳۰ نفر افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح دنا به نمایندگی از دیگر طرح های شهرستان گفت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، راه، فرهنگی، ورزشی، گازرسانی و دیگر حوزه ها بوده است.
حسین کلانتری افزود: افتتاح سالن ورزشی روستای کریک، کلنگ زنی و تکمیل راه روستایی بیاره، کلنگ زنی پارک سی سخت از جمله طرح هایی بود که به نمایندگی از دیگر طرح ها کلنگ زنی و یا افتتاح شدند.
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه های مختلف شهرستان دنا، بیان کرد: نباید تنها به بحث گردشگری تابستانه در این منطقه اکتفا کرد زیرا که در فصل زمستان این شهرستان دارای چشم اندازها و ظرفیت های دیگر است که می توان با برنامه ریزی مدون از آن ها بهترین بهره را برد.
حسن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین امروز در دومین روز از دهه فجر در شهرستان دنا با مردم مناطق پاتاوه و مارگون دیدار و ملاقات خواهد داشت.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت با جمعیتی افزون بر ۴۶ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی در سطح استان ۳۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۰۴ مورد افتتاحی و ۷۷ مورد کلنگ زنی است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.