اهدای ۱۸ هزار بسته اقلام تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
رزمایش بزرگ مشق احسان؛ بیش از ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش بزرگ مشق احسان بین دانش آموزان محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شروع ماه مهرو بازگشایی مدارس برای کمک به خانواده‌هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده اند به راه اندازی پویش ملی مشق احسان اقدام کرد.

بر اساس این طرح بسته‌های لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان نیامند تهیه و توزیع می شود.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درکهگیلویه و بویراحمد گفت: از مدت‌ها قبل با حضور فعال گروه‌های جهادی و همکاری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به شناسایی دانش آموزان نیازمند استان اقدام شد تا لوازم التحریر مورد نیاز آنان را تهیه و تأمین کنیم.

صناعی افزود: تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر که هر بسته شامل اقلام (کیف، دفتر، مداد، جا مدادی، خودکار، مداد رنگی، خط کش و لوازم بهداشت فردی) به ارزش دو میلیون ریال با شروع پویش مشق احسان بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.
وی گفت: تعداد شش هزار تا از این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی در حال توزیع است و بیش از ۱۲ هزار بسته دیگر در اختیار کمیته امداد برای توزیع بین دانش آموزان مددجو در استان قرار داده شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اضافه کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی گفت: پس از توزیع بسته‌های لوازم التحریر و اتمام پویش مشق احسان، رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین بسته‌های معیشتی و پروتئینی برای خانواده‌های نیازمند و همچنین راه اندازی ایستگاه‌های توزیع ماسک ارزان قیمت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.