اجرای پروژهای آب و فاضلاب با رعایت کامل اصول پدافند غیر عامل
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
عبدالحسین صالحی‌ سروک با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل گفت: درج پیام های مربوط به پدافند غیرعامل روی قبوض آب، ارسال پیامک به مخاطبین در خصوص اهمیت اصول پدافند غیر عامل از برنامه های در این هفته بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، عبدالحسین صالحی‌ سروک با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل گفت: درج پیام های مربوط به پدافند غیرعامل روی قبوض آب، ارسال پیامک به مخاطبین در خصوص اهمیت اصول پدافند غیر عامل از برنامه های در این هفته بود.
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: مطالعات، طراحی و اجرای تمامی پروژه ها، تاسیسات و ایستگاه های حیاتی شرکت آبفا با محوریت و رعایت اصول پدافند غیر عامل انجام می گیرد و در راستای اجرای اصول پدافند غیر عامل پروژه تامین برق اضطراری به جهت تامین آب پایدار در شرایط اضطرار، پروژه پایش تصویری ایستگاه های پمپاژ آب که در این میان پمپاژ آب ایستگاه خیرآباد شهرستان گچساران بعنوان نمونه و به نمایندگی از پروژه های مشابه وارد مدار بهره برداری می گردد نیز از دیگر برنامه های اجرایی پدافند غیر عامل می باشد.
صالحی یادآور شد: آماده بهره برداری بودن لوله جایگزین انتقال آب زیر پل سوم بشار یاسوج که با رعایت کامل اصول پدافند غیر عامل و به منظور رعایت اصل جایگزینی طراحی و اجرا گردیده از دیگر پروژه هایی است که در راستای نیل به اهداف برنامه های پدافند غیر عامل اجرا گردیده است.
وی تصریح کرد: امروزه کشور هایی که طعم تلخ خرابی و خسارات ناشی از جنگ، بلایای طبیعی و…. را چشیده اند، جهت حفظ سرمایه های ملی و منابع حیاتی خود توجه خاص و ویژه ای به دفاع غیر عامل می نمایند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.