آزادی بیان علیه مقدسات دینی به منزله رذالت است/فضاسازی شهری در یوم‌الله ۱۳ آبان انجام شود/ملت ایران به دنبال جنگ و دشمنی نیست اما اگر کشوری علیه ما اقدامی کرد با آن مقابله می‌کنیم
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛ سرمایه‌های معنوی، اخلاقی و فرهنگی مسلمانان مرهون آموزه‌های دینی پیامبران الهی از جمله نبی مکرم اسلام(ص) است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان با تبریک سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: سرمایه‌های معنوی، اخلاقی و فرهنگی مسلمانان مرهون آموزه‌های دینی پیامبران الهی از جمله نبی مکرم اسلام(ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به اهانت مجدد دولت فرانسه به پیامبر اشاره کرد و گفت: این اهانت بیانگر عدوات آنان نسبت به مسلمانان و پیامبر است و جهالت و نادانی آنها را نشان می‌دهد، بهانه آنها هم آزادی بیان است.

وی تصریح کرد: اگر آزادی بیان علیه مقدسات دینی باشد به منزله رذالت است.آزادی بیان باید در مسیر خدمت به بشر باشد نه مسیر خیانت به آنان.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث ۱۳ آبان گفت: آمریکا طی چهار دهه اخیر همواره مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاد و تاکنون جنایت‌های متعددی علیه کشور و ملت ما انجام داده و دشمن آشکار ایران است.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: ملت ایران به دنبال جنگ و دشمنی نیست اما اگر کشوری علیه ما اقدامی کرد با آن مقابله می‌کنیم. ملت ایران به دنبال عزت، استقلال و پیشرفت هستند اما آمریکا درصدد سرکوب و مانع ایجاد کردن برای رسیدن به این اهداف است.

وی با تاکید بر موضوع مهم و حیاتی فراموش نکردن جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی افزود: با همه توان در مقابل قلدری‌ها، زیاده‌خواهی و شرارت آمریکا ایستاده و می‌ایستیم. تسلیم شدن در مقابل استکبار به معنای مرگ ذلیلانه است و به هر نحوی که شده باید انزجار و تنفر خود از آمریکا را بیان و ابراز کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فضاسازی شهری در یوم‌الله ۱۳ آبان انجام شود و توطئه‌های آمریکا از طریق فضای مجازی مطرح شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جواد خاضع با اشاره به تقارن ۱۳ آبان امسال با ولادت پیامبر(ص) گفت: رمز اقتدار مسلمانان و راه غلبه آنها بر استکبار جهانی داشتن وحدت و انسجام و یکپارچگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به متفاوت برگزار شدن یوم‌الله ۱۳ آبان امسال گفت: ۱۳ آبان به دلیل سیر صعودی کرونا شرایط خاصی دارد و متفاوت از سال‌های قبل است، برنامه‌های این روز در کشور و استان سلامت محور و همراه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است و بیشتر به صورت نمادین و با حضور محدود قشرهای مختلف مردم در قالب تجمع در مدت زمان محدودی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای این مراسم صندلی تدارک دیده شده و مراسم در فضای باز خیابان جمهوری یاسوج راس ساعت ۱۵ عصر روز سه‌شنبه ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

خاضع با بیان اینکه مراسم بدون ازدحام و فشردگی جمعیت و استفاده همه شرکت کنندگان از ماسک برگزار می‌شود، افزود: شب قبل از ۱۳ آبان آیین نورافشانی میلاد پیامبر به همت شهرداری برگزار می‌شود.

شاهرخ کناری در بخش پایانی این نشست با اشاره به وضعیت بحرانی بیماری کرونا در بویراحمد و شهر یاسوج گفت: وضعیت خوب نیست و روز به روز بدتر می‌شود.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: حدود دو برابر میانگین کشوری تست‌های کرونا در شهرستان بویراحمد و مرکز استان مثبت است. ضمن اینکه میزان رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، صنوف و پاساژهای مرکز استان ۹۰ درصد است.

وی عنوان کرد: هنوز در پیک اول بیماری کرونا هستیم و روزهای پایانی آن را پشت سر می‌گذرانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های ۱۳ آبان امسال همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و حضور محدود افراد باشد که دغدغه اصلی ما در اجرای این برنامه حفظ سلامت مردم است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.