۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

در ششمین روز از دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه سفرهای استانی به شهرستان چرام برای افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از طرح‌های اقتصادی و عمرانی سفر کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در این آیین حسین کلانتری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و مقام شامخ شهدا اظهار کرد: فداکاری شهدا باعث […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ششمین روز از دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه سفرهای استانی به شهرستان چرام برای افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از طرح‌های اقتصادی و عمرانی سفر کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در این آیین حسین کلانتری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و مقام شامخ شهدا اظهار کرد: فداکاری شهدا باعث پیروزی انقلاب شد، شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت ما ناموس و شرف و استقلال ماه برجا بماند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد،عنوان داشت: اگر مدافعین حرم نبودند معلوم نبود امروز در پی درگیری ما با داعش کجا بود آیا مرزهای کرمانشاه و قصرشیرین و سرپل ذهاب بود یا شهرهای میانی در گیلان به ویژه شهید سرافراز پاسدار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش.

 در ادامه این سفر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 23 طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان چرام تعداد 3 طرح کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری رسید.

کلانتری در این مراسم اظهار کرد: سرجمع 23 طرح عمرانی و افتتاحی با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال در شهرستان چرام داشتیم که از این تعداد 18 طرح عمرانی و 5 طرح اقتصادی است.

وی با بیان این‌که از مجموع 18 طرح عمرانی 12 طرح افتتاحی و 6 طرح کلنگ‌زنی است و همه طرح‌های اقتصادی افتتاحی هستند، گفت: برای 18 طرح عمرانی 19 میلیارد تومان اعتبار و طرح‌های اقتصادی 7 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
طرح توریستی بوم‌گردی سرفاریاب، مجتمع تولید،،مرکز اصلاح نژاد دام ، تکثیر ملکه، کندو سازی زنبور عسل تمبی و ساختمان مجتمع ادارات شهرستان چرام از مهم‌ترین طرح‌های بود که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و اقتصادی استاندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی به نمایندگی از 23 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی و به بهر‌برداری رسید.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.