مجموعه شعر شاعر کهگیلویه وبویراحمدی به مرحله نهایی کتاب سال شعر جوان راه یافت
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راه یابی مجموعه شعر "زاویه"سروده رحمت الله رسولی مقدم به مرحله نهایی چهارمین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان قیصر امین پور خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، حمید حسینیان با بیان جزئیات این خبر گفت: این شاعر جوان و خوش‌آتیه، توانشته بود با مجموع ی دیگرِ خود با عنوان «زیر انگشت‌های تشریح»، در دوره‌ی پیشین این جایزه رتبه‌ی تقدیری را کسب کند.

حسینیان اظهار داشت: انتشار نخستین چاپ کتاب در سال قبل ،پیش از هر دوره و سقف سنی زیر ۳۰ سالِ شاعر در زمان چاپ کتاب، از جمله شروط راهیابی کتاب‌ها به این جایزه است.

وی خاطر نشان کرد: جایزه کتاب سال شعر دفتر جوان با هدف شناخت استعدادهای جوان و تشویق و معرفی آنها به جامعه از سال ۸۵ آغاز به کار کرد و امسال در چهارمین دوره برگزاری آن ،شاعران متولد سال ۶۸ به بعد که در سال گذشته کتاب چاپ کرده‌اند،از ۳۰ مرداد تا ۱۰ مهرماه ۹۹ فرصت داشتند آثار خود را به دبیر خانه این دفتر ارسال نمایند.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری تصریح کرد:مجموعه شعر زاویه درقالب غزل در سال ۹۸ توسط انتشارات ایهام منتشر شد.

رحمت الله رسولی مقدم متولد پنجم خرداد ۱۳۶۹ در روستایی هفت چشمه از توابع شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد.

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ارزیابی و آمایش سرزمین است.

نفر اول پنجمین کنگره ی ملی شعر خلیج فارس، برگزیده ی جشنواره ی ملی شعر نخل و کارون و برگزیده ی هشتمین جشنواره ی بین المللی شعر یار و یادگار ازدیگر افتخارات این شاعر جوان و خوش ذوق یاسوجی می باشد.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.