حمایت دولت از سرمایه گذاران در بخش بوم گردی
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان؛ دولت از سرمایه‌گذاران بخش بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیللویه وبویراحمداز صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی ۷ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های استان خبر داد.

مجید صفایی افزود: از این تعداد ۳ اقامتگاه در شهرستان بویراحمد، ۲ اقامتگاه دردنا، یک اقامتگاه درچرام و یک اقامتگاه در کهگیلویه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این اقامتگاه‌ها در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت مستقیم وغیرمستقیم برای حدود به ۴۰ نفراشتغال ایجاد می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان  یادآور شد: استان با توجه به قرارگیری در دامنه کوه‌های بلند و وجود رودخانه‌های فصلی و دائمی، طبیعت بکر و خدادای و همچنین چشمه‌های دائمی و خنگ پذیرای گردشگران و مسافران زیادی در طول سال است.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در بخش بوم‌گردی گفت: هر سرمایه گذاری که خانه‌های قدیمی روستایی را احیا و بوم‌گردی را ترویج دهد از حمایت دولت برخوردار می‌شود.
هشت اقامت گاه بوم گردی فعال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تعدادی اقامتگاه بومگردی در استان در حال ساخت است.
کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.