۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

پیوارنیوز/ طاهره السادات احمدی مهریان: زمان به سرعت می گذرد و تا رسیدن به یوم دوم اسفند زمان چندانی باقی نمانده است و همه در تلاشند که از آزمون اسفندماه سربلند بیرون بیایند تا نوروزی توام با شادی و سرور داشته باشند. انتخابات وارد برهه حساس خود شده است و یارگیری ها به روزهای پایانی خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیوارنیوز/ طاهره السادات احمدی مهریان: زمان به سرعت می گذرد و تا رسیدن به یوم دوم اسفند زمان چندانی باقی نمانده است و همه در تلاشند که از آزمون اسفندماه سربلند بیرون بیایند تا نوروزی توام با شادی و سرور داشته باشند.

انتخابات وارد برهه حساس خود شده است و یارگیری ها به روزهای پایانی خود می رسد و مردم تا چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت اما در بویراحمد اوضاع به گونه ای دیگر است و جای کاندیداها در اقبال مردمی دائم تغییر می کند و این دوره کاملا با ادوار دیگر متفاوت است.

در این دوره از انتخابات شهرستان های بویراحمد و دنا باید شاهد یک معجزه باشیم معجزه ای از نوع سیاسی و انتخاباتی که با عدم حضور ستار هدایتخواه در میدان تمامی معادلات انگار به هم خورده است و حتی اصلاح طلبان هم سردرگم شده اند.

از چهار رقیب چغری که در انتخابات این دوره از انتخابات حضور دارند اما یکی از آن ها به شدت در حال رشد نسبت به سایرین است و گوی سبقت را از آن سه نفر دیگر ربوده است و اگر بقیه در سقف نهایی خود جا خوش کرده اند اما سقفی در این روزها نمی توان برای منتظریان پیش بینی کرد.

اوضاع به نحوی است که علاوه بر اصولگرایان بسیاری از اصلاح طلبان نیز به منتظریان پیوسته اند و اگر اوضاع همین گونه باشد جای تعجب نیست که منتظریان را باید مرد طلایی انتخابات این دوره از انتخابات مجلس در این حوزه نامید.

منتظریان با بهره گیری از چند فاکتور که اولین آن ها مردم داری است در حال حاضر بیش از سایرین در کانون توجه مردمی قرار دارد و سایرین تنها نظاره گر روند رو به رشد او هستند که در روزهای آینده از او و معجزه انتخاباتیش بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.