بازرسی از صنوف مختلف به صورت هفتگی/سلامت وامنیت غذایی شهروندان خط قرمز ماست
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار؛ بازرسی میدانی از اصناف مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به صورت هفتگی در دستور کار است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، در حاشیه بازدید از واحد‌های صنفی و ادارات شهر لیکک با اشاره به اینکه، بازاریان در صورت تخلف و رعایت نکردن موارد بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می شوند گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان، هر هفته از صنوف مختلف بازرسی می شود.

آذرصفایی نیا با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد کرونا در بازارها و اماکن پرتردد شهرستان بهمئی توسط برخی صنوف و مردم افزود: متاسفانه گزارش هایی مبنی بر برگزاری جشن‌ها و مراسم خاکسپاری با جمعیت زیاد، استفاده نکردن از ماسک، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی دریافت می شود که نیاز است در این زمینه با عاملان و برگزار کنندگان چنین جلسات و جشن هایی برخورد قانونی شود.
وی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی شهروندان خط قرمز ماست گفت: با واحد‌هایی که نتوانند پروتکل‌های بهداشتی را به نحو کامل اجرا کنند، برخورد قانونی می شود.

وی افزود: در این بازدید‌های که از بازار شهر لیکک (مرکز شهرستان) بهمئی انجام گرفت، مجهز کردن صاحبان صنوف و مراجعه کنندگان به ماسک و الکل و رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا الزامی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، از بازاریان و ادارات بهمئی خواست به ارباب رجوعی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند خدمات داده نشود گفت: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها می‌توانند تخلف ها را به شماره تلفن های ۱۹۰ ( بهداشت و درمان)، ۱۳۵ (تعزیرات حکومتی)،۱۲۴ (بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت) گزارش دهند.

صفایی نیا با انتقاد از برخی ادارات که در حفظ سلامت خود و همنوعان سهل انگاری می‌کنند از برخورد جدی و تذکر به این دستگاه‌ها و نهاد‌ها خبر داد و افزود: ادارات شهرستان بهمئی و کارکنان ادارات باید در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الگوی مردم باشند این در حالی است که در بازدید امروز تعداد کمی کارکنان ادارات به سلامت شهروندان و خود اهمیت می دادند.
وی با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزار نکردن هرگونه مراسم و تجمع توسط شهروندان گفت: در صورت بی توجهی واحد‌های صنفی به دستورالعمل‌های بهداشتی ابتدا تذکر و در مرحله بعد پلمپ می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، با بیان اینکه، بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در بهمئی کارمندان اداری این شهرستان با ۳۱ درصد، به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مخصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
گفتنی است، گشت‌های مشترک اداره تعزیرات و بهداشت استان تا پایان شیوع کرونا در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.