۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

طاهره السادات احمدی مهریان/ پیوارنیوز  استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های جوان کشور بوده که عمری به اندازه نیم قرن دارد و همین یکی از دلایل کمترتوسعه یافتگی استان نسبت به سایر استان هاست استانی که هرچند خدمات نظام جمهوری اسلامی به آن بی بدلیل وبی نظیر بوده اما به دلیل جوان بودن وبی توجهی رژیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

طاهره السادات احمدی مهریان/ پیوارنیوز  استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های جوان کشور بوده که عمری به اندازه نیم قرن دارد و همین یکی از دلایل کمترتوسعه یافتگی استان نسبت به سایر استان هاست استانی که هرچند خدمات نظام جمهوری اسلامی به آن بی بدلیل وبی نظیر بوده اما به دلیل جوان بودن وبی توجهی رژیم شاهنشاهی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز راه زیادی دارد.
اما با این همه اوصاف آن چه را که اکنون در استان می بینیم همه به لطف جمهوری اسلامی و خدماتی بوده که امام عظیم الشان برای خدمت به محرومان و مستضعفان توصیه کرده است. استانی بوده ایم که هیچ خانواده ثروتمندی و متمولی نداشتیم واگر امروز عده ای سوار بر خودروهای یک میلیاردی شده ودرخیابان ها جولان می دهند و شاید ناسزا بگویند اما باید بدانند که همین ها هم قبل از انقلاب شاید عده ای پابرهنه بودند که جمهوری اسلامی به خود و فرزندانشان هویت بخشید اماچراناشکری و ناسپاسی باید ازخودشان پرسید باید قدردان این هویت بخشی باشیم.
کهگیلویه وبویراحمد استانی باهمه ظرفیت های خدادادی چنان مغفول مانده بود که حتی روی نقشه کسی مارا به حساب نمی آورد و تنها از استان بودن فقط نامی داشتیم که آن نام دربین سایر استان ها به چشم نمی آمد. جمهوری اسلامی درهمه حوزه ها به استان هویت بخشید و توانستیم با خدمات نظام زیرساخت های لازم را در استان ببینیم  و دیر مانند گذشته تکه ای از استان زیرنظر استان  فارس و تکه ای دیگر زیرنظر خوزستان نباشد باید قدر این هویت بخشی را بدانیم ودر چهل و یکمین سالگرد انقلاب برخیزیم وبیش از گذشته در صحنه حضور داشته باشیم.
امروزه ملت ایران چشم و چراغ همه ملت های آزاده است امانی  وما نیز سهمی دراین عزت و اعتبار جهانی داریم باید بکوشیم واز ظرفیت های انقلاب برای توسعه استان خود وسربلندی ایران اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.