ضرورت راه اندازی فضای موقت برای بیماران کرونایی/شنیده شدن زنگ خطر دراستان
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر راه اندازی فضای جدید موقت برای بیماران کرونایی تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛استاندارکهگیلویه وبویراحمد در یکصدمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه خبر‌های نگران کننده از بیمارستان‌های استان شنیده می‌شود، خواستار راه اندازی فضایی موقت با حداقل ظرفیت ۱۰۰ نفر شد.

حسین کلانتری گفت: بی توجهی به خطرات این بیماری از یک سو و تکمیل شدن ظرفیت‌های درمانی از سوی دیگر احتمال در پیش بودن روز‌های سخت، طاقت فرسا و غم انگیز را در آینده دو چندان کرده است.

کلانتری همچنین به آخرین جلسه ستاد ملی کرونا و تاکید رئیس جمهور برای اعمال محدودیت‌های جدید در استان‌ها اشاره کرد و افزود: به محض دریافت ابلاغ این ستاد مراتب به فراخور مشکلات در شهرستان‌ها برای اجرا ابلاغ می‌شود.
استاندار افزود: بیش از ۳۰ در صد مبتلایان به کرونا در استان به دلیل شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و مجالس عزا و عروسی است.

وی گفت: زنگ خطر در این استان شنیده می‌شود، اما برخی از شهروندان کهگیلویه وبویراحمدی هنوز آن را باور ندارند.
کلانتری همچنین اهتمام متولیان بهداشتی و دستگاه‌های همراه برای اجرایی شدن طرح سنجش محله محور را مورد تاکید قرار داد، و افزود: در طرح غربالگری محله محور ابتلا یا سلامت ساکنان محله‌های مختلف برای جلوگیری از گسترش بیشتر و قطع زنجیره کرونا بررسی می‌شود

معاون بهداشتی دانشگه علوم پزشکی استان هم از تعطیلی ۳۵۵ واحد صنفی متخلف در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: این واحد‌ها به دستورالعمل‌های ستاد بی توجه بودند.

بانشی افزود: ۲۳۱ گروه نظارتی چگونگی اِعمال دستورالعمل‌های خواسته شده در بازار و صنوف مختلف را پایش می‌کند.
حسین پور مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان هم از تعطیلی واحد‌های صنفی از ساعت ۱۸ خبر داد.
ملک حسینی دادستان مرکز استان هم از اعمال احکام قضایی برای برگزار کنندگان مجالس عمومی خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی بازداشت شدند.

نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم از تشدید نظارت‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی در حمل ونقل مسافر در ناوگان عمومی خبر داد.
در این جلسه اعمال جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودرو‌هایی که در مجاورت آرامستان‌ها توقف کرده اند، انسداد مراکز تفریحی از جمله تنگه گنجه ای، تسریع در نمونه گیری‌ها برای اطلاع افراد جامعه از سلامت خود و ردیابی افراد مبتلا که باید در قرنطینه‌های خانگی بمانند؛ تصویب شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.