معرفی آثار راه‌یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۷ اثر از نمایش‌های ارسالی به دبیرخانه برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر درکهگیلویه و بویراحمد پذیرفته شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گفت: ۷ اثر از نمایش‌های ارسالی به دبیرخانه برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر در استان پذیرفته شدند.

محمدعلی پیرسبزی افزود: با پایان ارزیابی هئیت انتخاب از نمایش‌های ارسالی به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد؛ نمایش‌های زیر به سی و دومین جشنواره تئاتر استان راه پیدا کرد.

نمایش “قرقره آب با صدای نقاره” به نویسندگی اردوان زینی سوق و کارگردانی محسن فتحی از شهرستان کهگیلویه، نمایش “زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌زد” به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داوود پارسا از شهرستان گچساران و نمایش “در اتاق باد می‌وزد” به نویسندگی امیر نجفی و کارگردانی ثارالله آذریتون از شهرستان کهگیلویه جزو اثرات راه‌یافته بودند.

پیرسبزی افزود: نمایش “ساعت به عقب بر نمی‌گردد” به نویسندگی و کارگردانی فرشاد داوودیان ازشهرستان کهگیلویه، نمایش “درد دور دست و مصائب نزدیک” به نویسندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی کلثوم باباملکی ازشهرستان بویراحمد، نمایش “ویولون زن پشت بام” به نویسندگی و کارگردانی وحید محمدخانی ازشهرستان دنا و نمایش “کشیده” به نویسندگی امیر نجفی و کارگردانی فرشاد حمیدی ازشهرستان بویراحمد از دیگر اثرات راه یافته به سی و دمین جشنواره تئاتر استان بودند.

وی بیان کرد: سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه نخست آذر ماه بصورت غیر متمرکز برگزار می‌شود و هرگونه تغییر در روند برگزاری جشنواره بر اساس مصوبات ستاد کرونا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.