۱۹۳ دستگاه لپ‌تاپ به ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
با مشارکت کمیته امداد و خیریه عترت بوتراب؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مؤسسه خیریه عترت بوتراب و مشارکت این نهاد 193 دستگاه لپ‌تاپ به فرزندان ایتام دانش‌آموز مددجوی این نهاد اهداء شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، آیین اهداء ۱۹۳ دستگاه لپ‌تاپ به ایتام تحت حمایت، با حضور معاون تحصیلی مؤسسه عترت بوتراب، مدیرکل کمیته امداد استان، جمعی از امدادگران و تعدادی از دانش آموزان ایتام تحت حمایت برگزار شد.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اهداء ۱۹۳ دستگاه لپ‌تاپ با مشارکت کمیته امداد و مؤسسه خیریه عترت بوتراب به ایتام تحت حمایت اهداء خبر داد و گفت: در این آیین به هفت نفر از ایتام به نمایندگی از ۱۹۳ نفر، لپ‌تاپ اهدا شد و مابقی توسط مددکاران این نهاد در ادارات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به فرزندان ایتام رسانده می‌شود.
مبشری با قدردانی از حمایت‌های خیریه عترت بوتراب از ایتام تحت حمایت در استان، گفت:خیریه عترت بوتراب از ۱۳۰۰ دانش‌آموز یتیم تحت پوشش این نهاد در استان، در زمینه‌های مختلف در طول سال حمایت می‌کند.
وی بابیان اینکه بیش از ۱۰هزار فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و در کشور ما، بحث تحصیل علم و دانش در فضای مجازی مطرح است و ما باید بتوانیم برای دانش آموزان تحت حمایت این بستر را فراهم کنیم که در فضای مجازی به تحصیل خود ادامه دهند.
مبشری به آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت خیران درخصوص تهیه لپ‌تاپ و تبلت برای دانش آموزان نیازمند اشاره و بیان کرد: از خیران و مردم نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این امر خیر، دانش آموزان نیازمند و به‌خصوص ایتام تحت حمایت این نهاد را برای ادامه تحصیل یاری کنند.
عباس پیدا معاون تحصیلی مؤسسه خیریه عترت بوتراب نیز در این مراسم گفت: این موسسه حمایت ۱۳۰۰ نفر از ایتام در استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد و در زمینه‌های تحصیلی، مسکن و سایر موارد خانواده‌های این ایتام را یاری می‌کند.
وی به اهداء ۱۹۳ دستگاه لپ‌تاپ برای ایتام کهگیلویه و بویراحمدی اشاره و اظهار کرد: امیدواریم با توجه به شرایط فعلی که با بیماری مهلک کرونا درگیر هستیم، بتوانیم برای همه ایتام تحت پوشش خیریه عترت بوتراب شرایط استفاده از فضای مجازی و ادامه تحصیل را فراهم کنیم.
شایسته ذکر است؛ در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز و ۱۹۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از حمایت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.