پروژه های آب با سایر پروژه ها متفاوت است و باید نگاه ویژه به آن ها داشت
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد‌؛ رسول فرهادی در جلسه بررسی پروژه ها و طرح های عمرانی گچساران گفت: پروژه های آب با سایر پروژه ها متفاوت است و باید نگاه ویژه به آن ها داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، رسول فرهادی در جلسه بررسی پروژه ها و طرح های عمرانی گچساران گفت: پروژه های آب با سایر پروژه ها متفاوت است و باید نگاه ویژه به آن ها داشت.
وی بیان کرد: در سال جاری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال به پروژه های تامین آب و ساماندهی رودخانه در حوزه گچساران و باشت اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مهمترین پروژه ها در این دو شهرستان اعم از پروژه تامین آب اراضی امام زاده حعفر ، خان احمد ، ساماندهی رودخانه باشت و دیل ، تامین آب اراضی روستاهای پشه کان ، ناز مکان ، دشت مور، تنگ انگشترک و آبرزی و تکمیل ایستگاه پمپاژ لیشتر اشاره کرد.

فرهادی با اشاره به ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در فاز تنگ انگشترک و پیشرفت ۳۵درصدی در بخش آبرزی عنوان کرد: برای تامین آب تنگ انگشترک و آبرزی در سال ۹۷ بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی گفت : برای این‌پروژه در سال جاری نیز ۶۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ۲۲میلیارد ریال آن اختصاص یافت و از این‌ میزان ۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد: درخواستی توسط شورای روستای دیل جهت احداث یک سد در این‌منطقه ارائه شد.

فرهادی بیان کرد: در این راستا مطالعات آغاز و تیم های فنی از محل بازدید کردند و گزینه هایی که مد نظر افراد بومی و کارشناسان شهرستان در مرحله اولیه کار بود بررسی شد.

وی افزود: گزینه ها تا کنون ضوابط و شرایط لازم را برای احداث سد نداشتند و همکاران ما به دنبال این هستند که سدهای خارج از بستر را یافته و یا سدهایی که بتوانند بخشی از سیلاب را در مناطق مناسب ذخیره کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: تلاش می شود تا مشکلات پروژه های گچساران مرتفع و هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.