پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۰۴
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در پیامی از بسیجیان فعال در تمامی رسته ها تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،متن پیام رسول فرهادی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
“بسیج لشکر مخلص خداست”
این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.
پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا کم نطیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.
اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که به حق در دوران دفاع مقدس با شایستگی هرچه تمام تر و اخلاصی مثال زدنی و ایثار کم نظیر، در مرزداری و مرزبانی ایران اسلامی و خطوط مقدم جهاد در سراسر گیتی، سرآمد تاریخ شدند و برای همیشه خود را در دل و دیده ی مشتاقان و مستضعفین جهان ماندگار نمودند.
از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

رسول فرهادی مدیر عامل شرکت آب متطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.