پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کورش دلشادرئیس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام کورش دلشاد به شرح ذیل می باشد.

بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانها. (مقام معظم رهبری)
بسیج ضمیری روشن و زبانی ذاکر و شاکر را همچون صدفی که گوهری از ایمان و بینش در درون دارد، از لغزش ها حفظ کرده است. او پیروزیش در جهاد اصغر را مرهون سعی و تلاشش در جهاد اکبر می داند. او خطر نفس امّاره، نفسی که به بدی فرمان می دهد، آویزه گوش کرده است و می داند قصد رستگاری و فلاح نه تنها او را از اجتماع و جامعه برکنار نباید بکند، بلکه با هدفی الهی و با آگاهی و تدبیر باید برای سازندگی، وارد جامعه شود.
لذا در عرصه کنونی جامعه که مردمان میهن ما با ویروس منحوس کرونا دست پنجه نرم می‌کند، بسیج مثل همیشه ی شرایط و بحران‌ها که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت وارد عرصه فعالیت های خداپسندانه شده و با تشکیل گروههای جهادی خودجوش در عرصه خدمت رسانی در بعدهای مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، ..‌ در سطح کشور کوشا هستند .
فعالیتهای که دشمنان نظام و انقلاب را بار دیگر به حیرت در آورده و در واقع قدرت و عظمت بسیجیان سرفراز ما را در همه ی وضعیت های سخت کشور جمهوری اسلامی ایران مشاهده مینمایند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه محترم فرهنگیان شهرستان بویراحمد و دانش آموزان فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان بر کف صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان برای میهن عزیزمان سربلندی و سر افرازی مسئلت می نمایم.

کورش دلشاد
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.