بازدید شبانه استاندار از سطح شهر و صنوف مختلف یاسوج
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ساعت ۲۱ همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از نحوه اقدامات پیشگیرانه،میزان تردد خودروها و میزان رعایت صنوف مختلف با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال در سطح شهر یاسوج بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ساعت ۲۱ همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از نحوه اقدامات پیشگیرانه،میزان تردد خودروها و میزان رعایت صنوف مختلف با هدف کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال در سطح شهر یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید یک ساعته کلانتری علاوه بر بررسی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ها از سوی مردم و صنوف ، با برخی از شهروندان در خصوص اهداف و مزایای طرح و تلاش برای کاهش ابتلا به این ویروس گفتگو کرد.

استاندار میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی را در روزهای نخست اجرای طرح سراسری اعمال محدودیتها رضایت بخش عنوان کرد و از مردم استان به دلیل توجه به دستورالعملهای ستاد ملی و استانی کرونا و قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد.

وی با تاکید بر بسیج همه امکانات برای پیشگیری و مقابله با کرونا، تصریح کرد: پشتیبانی نیروهای اجرایی ،سازمان ها و نهادها، همکاری نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح شهرهای ۱۸ گانه ، بخش ها و روستاهای استان در دستور کار قرار دارد.

نماینده ارشد اجرایی استان، بیان کرد: در راستای اجرای هدفمند این طرح تمام مراکز آموزشی(آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و …) در کل استان به طور کامل تعطیل است.

کلانتری تصریح کرد: همچنین آیین‌ های فرهنگی، اجتماعی، نماز جمعه، مراسم های آئینی و مذهبی در کل استان با هدف کاهش و قطع زنجیره بیماری کرونا تعطیل هستند.

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.