به گزارش پیوارنیوز؛بهمن رحمتی مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد استان سالهاست که خدمات خود را برای مردم و ارباب رجوع به صورت کاملا الکترونیکی در میز خدمت الکترونیکی ارائه می دهد.
وی افزود: در همین راستا کلیه درخواست ها و مطالبات مخاطبان و ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های الکترونیکی انجام می گیرد.
مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهت پیشگیری از انتقال و به حداقل رساندن شیوع ویروس کرونا در بین مردم، مخاطبان و مشتریان اداره کل استاندارد، تمامی درخواست های خود را از طریق سامانه های مشخص شده پیگیری نمایند و کارشناسان این اداره کل چه به صورت دورکار و چه به صورت حضوری در اداره کل آماده هستند تا در کوتاهترین زمان ممکن به بررسی درخواست ها و مطالبات مردم و هم استانی های عزیز رسیدگی نمایند.
رحمتی اضافه کرد: فهرست سامانه های اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم و عدم مراجعه حضوری، به شرح زیر می باشد:
۱. سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به نشانی isom.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– صدور و تمدید پروانه کاربرد نشان استاندارد
– صدور و تمدید پروانه مدیران کنترل کیفیت
– نظارت بر تولید و عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی
۲. سامانه جامع تدوین استاندارد ملی ایران به نشانی ison.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی
– بازنگری استانداردهای ملی
۳. سامانه تائید صلاحیت به نشانی naci.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– صدور و تمدید تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار
– صدور و تمدید تایید صلاحیت شرکت های بازرسی
۴. سامانه اندازه شناسی به نشانی nmci.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– آزمون نازل جایگاه های عرضه سوخت مایع
– آزمون باسکول ثابت همکف
– آزمون نازل های CNG
– آزمون و علامتگذاری سایر وسایل سنجش
۵. سامانه آسانسور به نشانی lift.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– صدور گواهی ایمنی آسانسور
۶. سامانه نظارت بر عملکرد و ایمنی وسایل تفریحی به نشانی isad.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
– صدور گواهی ایمنی وسایل تفریحی و تجهیزات شهربازی ها
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه