اخطار وقوع سیلاب و عدم تردد در محدوده رودخانه ها و مسیل ها
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
لازم است روستائیان حاشیه رودخانه خیراباد تا بعد از پایان بارندگی و کاهش دبی رودخانه از هرگونه تردد در مسیر رودخانه و مسیل های مجاور خودداری نمایند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛در راستای هشدارهای سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور برای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان هفته جاری و اوایل هفته آینده جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای جهت مدیریت سیلاب در روز چهارشنبه ۵ آذردر محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در این‌جلسه با توجه به پیش بینی بارندگی حدود ۲۰۰ میلیمتر طبق سامانه موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو برآورد ورود حجم بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب در محدوده بالادست سد مخزنی کوثر، هماهنگی لازم جهت آماده باش ۲۴ ساعته تا پایان بارندگی های پیش رو در سد کوثر انجام گرفت.
لذا با توجه به اینکه حجم خالی سد کوثر حدود ۹۰ میلیون متر مکعب می باشد، هماهنگی لازم با مقامات محلی مبنی بر احتمال رهاسازی آب از سد کوثر و پیش بینی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تردد در مسیر مسیل ها و رودخانه ها صورت گرفته و طبق دستورالعمل های مدنظر انجام خواهد شد.
در همین خصوص لازم است روستائیان حاشیه رودخانه خیراباد تا بعد از پایان بارندگی و کاهش دبی رودخانه از هرگونه تردد در مسیر رودخانه و مسیل های مجاور خودداری نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.