پیام تسلیت رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای کشور شهیدمحسن فخری زاده
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۲۶
محمدهادی یزدانپناه رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای کشور شهید دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام محمدهادی یزدانپناه به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
“من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلو تبدیلا”

بار ديگر دستان پليد جنايتکاران، از آستین چرکین خباثت ناجوانمردانه جامعه علمی و پژوهشی و دفاعی کشور را از وجود يکي از فرهيخته‌ترين و عزيزترين دانشمندان این دیار و پدر صنعت هسته ای کشور شهید دکتر”محسن فخری زاده” محروم نمود.

جنايتکاراني که گمان مي‌برند با دستمايه قراردادن ترور و خشونت عريان مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين ايجاد نمايند سخت در اشتباهند.

بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگي و معرفت بيش از پيش از وجود ناميراي آن انديشمند فريد و يگانه زبانه خواهد کشيد و پرتو خواهد افشاند.

دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند چرا که رويش و زايش اين گلستان را پاياني نيست و به فضل الهي دَه‌ها و هزاران گل ديگر از اين بوستان خواهد روييد و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.

اینجانب اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظّم رهبري،ملّت شهيد پرور ايران ،همکاران ،شاگردان به ويژه خانواده گرانقدر آن شهيد عزيز تبریک و تسليت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.

محمدهادی یزدان پناه
رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “پیام تسلیت رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای کشور شهیدمحسن فخری زاده”
  1. خداوند به حق مقدسات تقاص خون شهیدان را از امریکا و اسراییل و مزدورانشان بگیرد.واقعا نابغه بزرگی را ازدست دادیم.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.