۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

پهپادهای محلول‌پاش ایرانی برای ضدعفونی کردن بیمارستان‌ شهید جلیل یاسوج به پرواز درآمدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، پهپاد‌های محلول پاش یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یاسوج، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای گندزدایی و ضدعفونی کردن بیمارستان شهید جلیل به پرواز درآمدند. مدیر عامل شرکت سازنده این محصول […]

ارسال توسط :
پ
پ

پهپادهای محلول‌پاش ایرانی برای ضدعفونی کردن بیمارستان‌ شهید جلیل یاسوج به پرواز درآمدند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، پهپاد‌های محلول پاش یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یاسوج، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای گندزدایی و ضدعفونی کردن بیمارستان شهید جلیل به پرواز درآمدند.

مدیر عامل شرکت سازنده این محصول گفت: با هماهنگی پارک علم و فناوری این استان و درخواست بسیج جامعه پزشکان، محیط پیرامونی بیمارستان شهید جلیل، با استفاده از پهپاد، محلول پاشی شد.
افشین مردانی با بیان اینکه این عملیات در سه سورتی پرواز ده دقیقه‌ای با موفقیت انجام شدافزود: ورودی‌های اورژانس، بیمارستان، همچنین بدنه بیمارستان و طبقات منتهی به بخش نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی گندزدایی شد.
مردانی افزود: علاوه بر سرعت بالا، یکی از مزایای استفاده از پهپاد برای گندزدایی، امکان انجام ماموریت در ارتفاعات و نقاطی از ساختمان است که در حالت عادی دسترسی به آن دشوار است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کشور‌های چین و کره و جنوبی به عنوان دو قدرت پیشرو جهان در فناوری‌های نوین و البته دو کشوری که آمار ابتلا به ویروس و مرگ و میر در آن‌ها به نسبت سایر کشور‌ها بالا است، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گندزدایی محیط‌های آلوده و شهری پهپاد‌های خود را به پرواز درآورده‌اند.
 مردانی گفت: پیش از این نیز در استان گلستان برای گند زدایی محیط‌های آلوده از پهپاد استفاده شده بود.
این شرکت از شرکت‌های موفق مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد است که تاکنون در زمینه طراحی و ساخت پهپاد‌های کشاورزی و سمپاش فعالیت داشته است.

انتهای‌پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.