۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

  ورود ارباب رجوع به همه حوزه‌های قضایی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس کل دادگستری استان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن در تمام حوزه‌های قضایی استان، ورود ارباب رجوع ممنوع شد. حسن نگین تاجی افزود: از روز شنبه ۲۴ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

ورود ارباب رجوع به همه حوزه‌های قضایی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس کل دادگستری استان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش بیشتر آن در تمام حوزه‌های قضایی استان، ورود ارباب رجوع ممنوع شد.

حسن نگین تاجی افزود: از روز شنبه ۲۴ اسفندماه ۹۸ تا اطلاع ثانوی ورود هرگونه ارباب رجوع به ساختمان‌های حوزه‌های قضایی این استان ممنوع خواهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه حضور مردم در محاکم به دلیل تجمع‌های ایجاد شده، خطر انتقال و فراگیر شدن ویروس را افزایش خواهد داد، بنابراین خادمان مردم در دادگستری استان تصمیم گرفتند که از ارائه خدمات حضوری تا اطلاع ثانوی امتناع کنند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی انجام شده، قضات کشیک، در دادسرا‌ها حضور خواهند داشت و به امور ضروری رسیدگی می‌کنند.
نگین تاجی بیان کرد: مقرر شد با هدف جلوگیری از تضییع حقوق صاحبان پرونده‌ها، همه اوقات رسیدگی تا پایان سالجاری تجدید و اوقات جدید از اردیبهشت ماه سال بعد تعیین و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیک به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.