۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی بیست و پنجم اسفندماه، روز شهردار را به همه شهرداران خدوم و پرتلاش استان تبریک گفت. . . . به گزارش پیوارنیوز، در پیام دکتر حسین کلانتری آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم  بی شک توسعه همه جانبه امور شهرها، زیبایی و مبلمان و خدمات شهری متناسب با مطالبات و […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی بیست و پنجم اسفندماه، روز شهردار را به همه شهرداران خدوم و پرتلاش استان تبریک گفت.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در پیام دکتر حسین کلانتری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

بی شک توسعه همه جانبه امور شهرها، زیبایی و مبلمان و خدمات شهری متناسب با مطالبات و نیازهای شهروندان در راستای تامین آسایش و رفاه آنان مرهون تلاشها و زحمات شهرداران عزیزی است که در کنار پرسنل خدوم خود تنها عمران و آبادی شهر و کشور را در سر می پرورانند و در این راستا پر توان و استوار گام بر می دارند.

امروزه برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی و اجرای صحیح آنها شهری آرمانی ،زیبا و توسعه یافته را خواهد ساخت. 
 از جمله ماموریت های مهم و اساسی شهرداران در کنار دیگر مسئولان، مدیریت در شرایط بحرانی است که امروز با شیوع ویروس خطرناک کرونا در سطح کشور ،شهرداران در خط مقدم مبارزه با این ویروس و انجام شبانه روزی نظافت شهری و ضد عفونی و گندزدایی مکانهای پرتردد ،ترمینالها و خیابانها هستند.

بی شک نقش و جایگاه مدیریت شهری و در راس شهرداران محترم در پیشگیری و مقابله با این بیماری بسیار اساسی و تعیین کننده است و شهرداری ها با ضد عفونی کردن معابر، اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی  نقش خود را بطور شبانه روزی ایفا می کنند که باید قدردان زحمات و تلاشهای شبانه روزی شهرداران و کارکنان خدوم شهرداری های استان بود.
اینجانب، صمیمانه فرارسیدن بیست و پنجم اسفند ماه روز شهردار را به همه شهرداران دلسوز و کارکنان خدوم آنان در جای جای استان تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار قادر و متعال برای همه این عزیزان، بهروزی و موفقیت‌های روز افزون مسالت دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.