۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید میدانی از فعالیتهای هلال احمر کهگیلویه بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا به این استان سفر کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، محمودرضا پیروی از اقدامات سازمان جمعیت هلال احمر  در حوزه تامین ماسک، اقلام بهداشتی و برخی داروهایی که دچار کمبود هستند، خبر داد […]

ارسال توسط :
پ
پ

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید میدانی از فعالیتهای هلال احمر کهگیلویه بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا به این استان سفر کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، محمودرضا پیروی از اقدامات سازمان جمعیت هلال احمر  در حوزه تامین ماسک، اقلام بهداشتی و برخی داروهایی که دچار کمبود هستند، خبر داد و گفت: هلال احمر به صورت جدی وارد مبارزه با کرونا شده تا بخشی از بار را بردارد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در ورودی استان‌های کشور در حال اجرای طرح غربالگری و تب سنجی هستند افزود: با راه اندازی واحدهای تولیدی متعلق به جمعیت هلال احمر کار تولید ماسک و دستکش در حال انجام است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تهیه برنامه های آموزشی مقابله باکرونا و پخش آن از طریق رسانه ها از جمله دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر است. 

محمودرضا پیروی اضافه کرد: کمک های بهداشتی دیگر کشورها از جمله چین، ژاپن و پاکستان را تحویل گرفتیم که به زودی بین استانها توزیع می شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.