۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

کبودی صورت این ماهرویان آسمانی در روزهایی که هر زنی حساسیت ویژه بر حفظ زیبایی خود دارد زیباترین سیمای محبوب بشریت است تا زیبایی ارزشهای انسانی را در تاریخ ماندگار سازند. . . . به گزارش پیوارنیوز،طیبه ایزدی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دراموربانوان وخانواده در طی یادداشتی آورده است؛ نوروزهای قبل هر بانویی را به […]

ارسال توسط :
پ
پ

کبودی صورت این ماهرویان آسمانی در روزهایی که هر زنی حساسیت ویژه بر حفظ زیبایی خود دارد زیباترین سیمای محبوب بشریت است تا زیبایی ارزشهای انسانی را در تاریخ ماندگار سازند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،طیبه ایزدی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دراموربانوان وخانواده در طی یادداشتی آورده است؛

نوروزهای قبل هر بانویی را به سمت نوآوری ظاهر سوق میدهد، آنان که دل در گرو ذات اقدس الهی نهاده و نوروز را با کبودیهای حاصل از تجهیز دست و صورت مهربانشان به ماسک و دستکش طبی سپری کرده اند، هیچ چشم داشتی ندارند جزء بازگرداندن سلامتی به جامعه و هیچ دستاوردی شادشان نمی کند جز رسیدن به این هدف والا.دایه ی مهربانتر از مادر را این روزها در خطوط مختلف مبارزه با کرونا خیلی مشاهده می کنیم و به عینه می بینیم بانوانی از مجموعه خدوم سلامت که آرزوی دیدن کودک خردسال خود را دارند اما دل از سلامتی تهدید شده ی بیمار نمی کنند، این یعنی دایه ی مهربانتر از مادر!

بانویی که به زیبایی صورتش حساس است خوب میداند قدر کبودی صورت خدومان سلامت را،میفهمد ایام نوروز را محصور در لباس حفاظت فردی بین بیماران عزیز سر کردن را،اما آنچه بین همه بانوان ایرانی اشتراک دارد درایت زنانه به احوال دل همونوعان است آنجا که تنها با مدیریت پیشگیری از انتقال بیماری باری بس سنگین از دوش این عزیزان کم می کنند و نیک میدانند این همت والا چه نقش ارزنده ای در قطع زنجیره ی این بیماری مهلک دارد تا آن بانوی خسته ای که شبانه روز بر بالین بیمار برای بازگشت سلامتی اش میجنگد، یک گام به هدف والای سلامتی عموم نزدیکتر شود.

همگان وضعیت عدم حضور مادر در خانواده یا دلواپسی مادر از دور بودن فرزندش را همچنین بار تکلیف زن خانواده در عدم حضور مردان سلامت را بخوبی می فهمیم و جا دارد دل بسوزانیم از این ایثارها و قدر بدانیم ارزش این قشر عزیز را.

خرسندیم که اگر بار بهداشت و درمان در این روزهای کرونایی بر گرده زنان این مجموعه دوشادوش دلاورمردان سنگینی میکند اما در کشوری مشغول خدمتیم که این شیرزنان ارزش والای انسانی داشته و بالاترین مقام عالی وزارت اینگونه قدردان ایثارشان هستند همانگونه که در استان غیور ما نیز ارزش این قدردانی ها مبرهن است.

کبودی صورت این ماهرویان آسمانی در روزهایی که هر زنی حساسیت ویژه بر حفظ زیبایی خود دارد زیباترین سیمای محبوب بشریت است تا زیبایی ارزشهای انسانی را در تاریخ ماندگار سازند.

دست مریزاد میگویم به همت والای بانوان خط مقدم و  سایر خدمت رسانیهای این جنگ سلامت که الحق و الانصاف اینبار هم به مثال حمایتهای دوران جنگ تحمیلی، خوش درخشیدند و بلاشک این ایثارها در تاریخ ما جاودان خواهند ماند.

مفتخریم به یاد بانوان عزیزی که در این جبهه سلامت باافتخار جان شیرین را فدا کردند و میبالیم بر فهم و درک جامعه در خصوص ارزش بانوان زحمتکش عرصه سلامت.

چه مقدس است حرمت نهادن به تلاشهای جهادی بانوان بهداشت و درمان در روزهای بی وقفه ی بیماری کرونا در ایران عزیز! چه مایه دلگرمی است قدردانی مقام عالی وزارت و مجموعه عظیم بهداشت و درمان از حماسه آفرینی بانوان کادر بهداشت و درمان!

دست تک تک بانوان ایران زمین در مدیریت سلامت خانواده را نیز به مهر میفشاریم و به امید جشن پیروزی بر این بیماری مهلک با عنایت به دعای خیرتان در درگاه احدیت همچنان می جنگیم و امیدواریم به انتظارات برحق بانوان تلاشگر بهداشت و درمان بیش از پیش عنایت گردد.

انتهای پیام/ط_ااف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.