۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه طی پیامی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه به ویژه در 13 فروردین ۹۹ قدردانی کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز در پیام فرماندار شهرستان کهگیلویه آمده است؛   «خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر مردم نجیب و کهن دیار کهگیلویه مشارکت […]

ارسال توسط :
پ
پ

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه طی پیامی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه به ویژه در 13 فروردین ۹۹ قدردانی کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز در پیام فرماندار شهرستان کهگیلویه آمده است؛

 

«خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر مردم نجیب و کهن دیار کهگیلویه مشارکت اجتماعی‌شان را به نمایش گذاشتند و این بار در پاسخ به تاکیدات کارشناسان و متخصیصین پزشکی و درمانی با جدیت در نگهبانی سلامتی خود و در کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا موثر عمل کردند، روز طبیعت را در خانه سپری نمودند و با این اقدام دلسوزانه و حمایتی شانس پیشگیری را افزایش دادند.

در ادامه آمده است: حافظه تاریخی این دیار پربار از کنش‌های همگانی اینچنین بوده است ؛ شهروندان کهگیلویه بارها نشان داده‌اند که الگوی سرآمد روابط اجتماعی کامل، بلوغ شناختی‌اند ودر  درجه بالای  درک صحیح شهروندی قرار دارند و در این روزهایی که کشور ما و سایر ملل جهان درگیر مسئله‌ای فراگیر است با مصادیق متعددی از حرکت‌های همدلانه در قالب تلاش‌های جهادی و حضورهای افتخاری در تولید ماسک ،تهیه محلول‌های ضد عفونی، توزیع بسته‌های بهداشتی رایگان ،تهیه محتوای آموزش پیشگیری در فضای مجازی و …از مدعیان «حقوق شهروندی » مسئولانه‌تر عمل کرده و با نمایش همبستگی متوازن دایره المعارف فرهنگ اصیل مان را پربارتر ساخته اند.

فرماندار کهگیلویه تأکید کرده است: اینجانب وظیفه خود می‌دانم از طرف خودم و همه مسئولان دلسوز و فعال که در رفع این بحران مسئولیت دارند از تک تک شهروندان عزیز و بی بدیل کهگیلویه اهالی غیور روستایی در بخش‌های چهار گانه که نقشی زیبا در این همدلی دگرخواهانه داشتند و همچنین از همه همکارانم در دولت،شورای تامین، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج، فعالین عرصه رسانه در فضای حقیقی و مجازی،سازمان‌های مردم نهاد و سایر عزیزانی که به هر نحوی در مزین کردن سرمایه‌های اجتماعی کهگیلویه سهم داشته اند تشکر و قدردانی نمایم. صحت و سلامتی‌تان را از درگاه  ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.