پیام تبریک رئیس بیمارستان شهید بهشتی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
رئیس بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تبریک دکتر مهردادباقری به شرح ذیل است:
دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.
«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.
«بهمن» ماه شوریدگان دلداده ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر می فروش، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن شکوفاندند دهـه فجــر کلید گشاینده ی درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه« استقلال» و « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود.و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.
بدینوسیله اینجانب آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شريف ايران و بویژه پرسنل پرتلاش و سخت کوش بیمارستان شهید بهشتی تبریک و تهنیت عرض نموده؛ عزت و اقتدار و سربلندی ملت و كشور ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر مهرداد باقری
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.