۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳

با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) نیز برای نابودی این ویروس اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن آلوده سطح شهر یاسوج نمودند. . . .   به گزارش پیوارنیوز، فرمانده گردان امنیتی امام علی (ع) ناحیه یاسوج  افزود: با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا بسیجیان این […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) نیز برای نابودی این ویروس اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن آلوده سطح شهر یاسوج نمودند.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، فرمانده گردان امنیتی امام علی (ع) ناحیه یاسوج  افزود:

با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا بسیجیان این گردان نیز برای نابودی این ویروس اقدام به ضد عفونی معابر و اماکن آلوده سطح شهریاسوج نمودند.

علی اکبر سینایی گفت: بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) برای ضدعفونی معابر و گندزدایی اماکن آلوده سطح شهر یاسوج بطورشبانه روز اقدام می‌کنند.

سینایی افزود: در راستای ورود مهمان ناخوانده از همان روزهای اول این گروه جهادی با تشکیل کارگروه‌های ویژه مبارزه با بیماری کرونا و پیشگیری از آن تمام همت و تلاش خود را به کار گرفتند تا سهمی در کنترل این بیماری داشته باشند.

 
وی از آمادگی کامل این هیئت برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: در هر شرایط و بحرانی همیشه در کنار مردم بوده ایم و امروزه  نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا  و در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها خدمات‌رسانی می کنیم.
انتهای پیام/ط_الف

 

 لغ    

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.