۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

   مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان گفت: مسابقه مجازی داستان کوتاه و شعر فارسی با محوریت مقابله با بیماری کرونا ویروس در این استان برگزار می‌شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، حمید حسینیان افزود: آن عده از شرکت کنندگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این مسابقه هستند باید آثار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

برگزار مسابقه داستان با محوریت کرونا در استان مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان گفت: مسابقه مجازی داستان کوتاه و شعر فارسی با محوریت مقابله با بیماری کرونا ویروس در این استان برگزار می‌شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، حمید حسینیان افزود: آن عده از شرکت کنندگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این مسابقه هستند باید آثار خود را در قالب متن یا ویدئوی ضبط شده شعرخوانی و بیان داستان کوتاه از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۷۵۱۵۶۸۴۱ ارسال کنند.
وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار مردم و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به این مسابقه استانی ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم است.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داستان‌های کوتاه ارسالی به این مسابقه باید حداکثر چهار هزار و ۵۰۰ کلمه بوده و تمامی قالب‌های شعر فارسی در هر ۲ بخش جدی و طنز نیز امکان شرکت را دارند.
حسینیان عنوان کرد: هدایای نقدی افراد اول تا سوم بخش شعر این مسابقه به ترتیب چهار، سه و دو میلیون ریال است.
وی ادامه داد: افراد اول تا سوم بخش داستان این مسابقه نیز به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.