اجرای برنامه‌های کمیته امداد سی سخت در دهه مبارک فجر
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد اداره سی سخت با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مراسم نمادین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد سی سخت با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و بخشدار سی سخت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تولد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی به مردم است.
وی به برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان در طول سال و در ایام‌الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: در این خصوص طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ازجمله افتتاح مسکن مددجویی، اهداء جهیزیه، اجرای طرح‌های اشتغال در برنامه کاری این نهاد برای مددجویان قرار دارد.
قلی پور در خصوص طرح‌های اجراشده در کمیته امداد سی سخت گفت: در این زمینه یک مسکن مددجویی به نمایندگی از سه مسکن با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
وی فراهم ساختن زمینه اشتغال مددجویان و رسیدن آنان به خودکفایی را یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این خصوص یک طرح اشتغال تولیدی انرژی خورشیدی به نمایندگی از هفت طرح و بااعتبار ۵۳۰ میلیون تومان توسط مددجویان سی سخت اجرایی شد.
قلی پور سرکشی از سه خانواده مددجو و حضور در گلزار شهدای سی سخت و تجدید پیمان با شهدا را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد سی سخت در ایام‌الله دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: امید است با تلاش همه امدادگران و همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات مؤثری بخصوص در زمینه اشتغال‌زایی نیازمندان انجام دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.