۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد از تولید و توزیع ماسک و دستکش دربین عشایر استان خبر داد. . . . به گزارش پیوارنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گفت: در ۵ کارگاه با ظرفیت روزانه ۵ هزار عدد ماسک بیش از ۱۵۰ هزار ماسک تولید و میان عشایر، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌ها توزیع […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد از تولید و توزیع ماسک و دستکش دربین عشایر استان خبر داد.

.

.

.

توزیع ماسک و دستکش میان عشایر استانبه گزارش پیوارنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گفت: در ۵ کارگاه با ظرفیت روزانه ۵ هزار عدد ماسک بیش از ۱۵۰ هزار ماسک تولید و میان عشایر، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌ها توزیع شد.

سرگرد پاسدار علی محمدی افزود: دو هزار عدد دستکش بین مردم مناطق عشایری و کمتر برخوردار استان توزیع شد.

وی با اشاره به انجام ۶ مرحله ضدعفونی در مناطق زیر پوشش عشایر کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع این بیماری تاکنون، افزود: به منظور جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری به مناطق عشایری، جلوگیری از کوچ عشایر در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

محمدی اضافه کرد: تهیه سبد کالا از منابع مردمی و خیران به تعداد هزار و ۵۰۰ سبد، اعزام ۱۰ گروه سفیران سلامت به مناطق عشایری، آموزش مردم این مناطق و تشویق آنان به خوداظهاری در سامانه ۴۰۳۰ وزارت بهداشت و تامین ۳ عدد تب سنج توسط خیران و کارخانه سیمان مارگون از جمله اقدامات عشایر برای ریشه کنی ویروس کرونا است.

محمدی با بیان اینکه برای جلوگیری از تردد عشایر به شهر برای تامین مایحتاج، گروه‌های جهادی این کار را به عهده گرفته اند گفت: ۴۵ گروه جهادی به مناطق عشایری استان اعزام شدند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.